Specjalista ds. kontaktu z Klientem

Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Jakich zadań możesz się spodziewać?

🚀 bieżącej obsługi klientów kancelarii na każdym etapie postępowania;
🚀 przygotowywania odpowiedzi na zapytania mailowe oraz telefoniczne dotyczące aktualnego stanu sprawy prowadzonej przez kancelarię;
🚀 odpowiedzialności za proces rejestracji i analizy zasadności reklamacji wnoszonych przez Klientów;
🚀  współpracy z innymi zespołami w zakresie pozyskania niezbędnych informacji do udzielenia odpowiedzi na wpływające zapytania ze strony klientów;
🚀 uczestnictwa w działaniach związanych z usprawnianiem procesu obsługi zapytań klientów;
🚀 dbałości o przestrzeganie standardów działania określonych przez firmę;
🚀 udziału w wychodzących kampaniach informacyjnych do klientów kancelarii;
🚀 prowadzenia dokumentacji związanej z czynnościami podejmowanymi na sprawach w obsłudze kancelarii.

Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które:

👍 posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku;
👍 są dyspozycyjne 5 dni w tygodniu;
👍 są nastawione na jakość pracy, w szczególności na współpracę z Klientem;
👍 posiadają bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office;
👍 posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
👍 posiadają wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
👍 posiadają lekkość w pisaniu;

Na pewno wyróżni Cię spośród innych:

👏 Podstawowa wiedza na temat procesu sądowego i egzekucyjnego w zakresie odzyskiwania należności;
👏Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV!

Co możemy Ci zaproponować?

👉 Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
👉 Atrakcyjne wynagrodzenie;
👉 Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, wolne weekendy;
👉 Przyjazną atmosferę pracy;
👉 Przyjazną kulturę organizacyjną;
👉 Możliwość zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na polskim rynku;
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji poprzez indywidualnie dobrany proces wdrożeniowy;
👉 Możliwość rozwoju umiejętności interpersonalnych, a także negocjacji biznesowych;
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport;
👉Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy.
powrót