Trener/Trenerka w Departamencie Windykacji Telefonicznej B2C

Jesteśmy pierwszą i jedną z najlepiej zorganizowanych firm windykacyjnych na rynku. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy. Specjalizujemy się w windykacji spraw zleconych osób fizycznych jak i przedsiębiorców.
Do Twoich zadań będzie należało:

🚀 badanie i analiza potrzeb szkoleniowych oraz poziomu wiedzy tak aby wiedzieć czego potrzebuje zespół, aby działać jeszcze skuteczniej,
🚀 projektowanie i prowadzenie szkoleń w oparciu o Twoją wiedzę i kreatywność oraz nasz know-how którym z chęcią się dzielimy,
🚀 tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych,
🚀 prowadzenie warsztatów, spotkań indywidualnych (coachingów), grupowych oraz stanowiskowych z pracownikami – tak, dużo się u Nas dzieje,
🚀 dbanie o najwyższą jakość rozmów windykacyjnych pracowników departamentu windykacji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zewnętrznych dotyczących jakości prowadzonych rozmów – działamy na zlecenie więc zadowolenie klienta to nasz priorytet,
🚀 raportowanie i analiza efektów prowadzonych szkoleń oraz rekomendacja dalszych działań rozwojowych – u Nas szkolenia to proces ciągły, nie mający końca,
🚀 wsparcie i ścisła współpraca z menedżerami departamentu windykacji,
🚀 stały rozwój warsztatu trenerskiego oraz pogłębianie wiedzy produktowej,
🚀 udział w innych inicjatywach mających na celu podniesienie kompetencji pracowników oraz troskę o zadowolenie pracownika.

Musisz do nas dołączyć, jeśli:
👍 masz doświadczenie na stanowisku Trenera w pracy z pracownikami Call Center/Contact Center – warunek konieczny,
👍 posiadasz wykształcenie wyższe a mile widziane będzie ukończenie kursu/ szkoła trenerskiej,
👍 bardzo dobrze obsługujesz komputer w tym pakietu Office i inne programy wspomagające tworzenie i prowadzenie szkoleń,
👍 umiesz organizować swoją pracy, jesteś wielozadaniowy a do tego wiesz, jak ustalać priorytety,
👍 jesteś osobą komunikatywną, z poczuciem humoru, wysoką kulturą osobistą oraz łatwo nawiązujesz relacje i przekazujesz wiedzę,
👍 kochasz uczyć się nowych rzeczy, jesteś otwarty na nowe rozwiązania i niestandardowe podejście do pracy.
Nie aplikuj do Nas, jeśli:
👏 Twoja cierpliwości jest na wyczerpaniu – praca na call center to niejednokrotnie praca u podstaw z osobami na różnym poziomie rozwoju swoich kompetencji i kariery,
👏 lubisz jedynie szkolenia z kompetencjach miękkich – szkolenia produktowe, prawne i systemowe to nieodłączna część pracy w departamencie windykacji więc liczymy na Twoją otwartość,
👏 szukasz firmy która największy skok rozwojowy ma już za sobą – u Nas będziesz pracował w bardzo prężnym i szybko zmieniającym się środowisku,
👏 cenisz sobie pracę indywidualną – praca u Nas wiąże się z ciągłym kontaktem z zespołem Trenerów, Menedżerami i innymi komórkami naszej organizacji,
👏 liczysz, że każdy dzień to zupełnie inne zadania – na tym stanowisku będziesz stale monitorował postępy pracy doradców,
👏 szukasz pracy zdalnej – pracujemy z zespołem call center który pracuje stacjonarnie więc i Ty musisz być na miejscu,
👏 masz trudności ze skupieniem się przy dużej ilości bodźców – będziesz w samym sercu zespołu na open space.

Oferujemy:
👉 stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
👉 wynagrodzenie oraz premie na którą masz realny wpływ,
👉 stałe godziny pracy,
👉 masażystek w miejscu pracy,
👉 parking dla pracowników,
👉 owoce oraz darmowe śniadanie,
👉 pracę w zgranym zespole wymieniającym się swoją wiedzą i doświadczeniem,
👉 realizację ciekawych i niestandardowych projektów,
👉 możliwość wdrażania własnych inicjatyw i kreowania rzeczywistości pracy departamentu,
👉 możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz karty MultiSport oraz wiele zniżek do firm, z którymi współpracujemy.
powrót