Specjalista ds. obsługi Klienta w Narodowym Fundusz Gwarancyjnym

Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
🚀 Aktywne nawiązywanie kontaktów z mikro i małymi przedsiębiorcami zainteresowanymi usługami factoringowymi,
🚀 Telefoniczna sprzedaż naszych rozwiązań, które pomagają klientom w optymalizacji przepływu finansowego,
🚀 Obsługa systemów sprzedażowych,
🚀 Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
🚀 Realizacja założonych planów sprzedażowych.

Nasze wymagania:
👍 Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub ubezpieczeniowej),
👍 zmysł sprzedażowy i chęć rozwijania się,
👍 Świetne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
👍 Energia i zaangażowanie w realizację planów sprzedażowych.

To oferujemy:
👉 Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
👉 Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport,
👉 Firmowe wejściówki na squasha, darmowe śniadania i lunche w firmowym bistro oraz owocowe środy;
👉 Prywatny masażysta - każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy
👉 Dogadujemy się w pracy i po godzinach, stąd udział w eventach sportowych np. survival race, konkursy sportowe oraz coroczna impreza firmowa
👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze. Zapewniamy okresowe szczepienia przeciwko grypie, regularnie oddajemy krew. Wspieramy WOŚP oraz szlachetną paczkę ,a także inne akcje charytatywne,
👉 Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy
powrót