Specjaliści i Eksperci
Specjalista ds. zarządzania kampaniami telemarketingowymi
Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
🚀 Planowanie, definiowanie oraz optymalizacja kampanii telemarketingowych wraz z ich przygotowywaniem, w oparciu o analizę portfela potencjalnych klientów, produktów i modeli predykcyjnych
🚀 Bieżące wsparcie w realizacji kampanii telemarketingowych, w tym obsługa i nadzór nad systemem dialerowym,
🚀 Współpraca z innymi departamentami w zakresie strategii planowania nowych kampanii,
🚀 Zarządzanie strukturą ruchu przychodzącego i wychodzącego w systemach do zarządzania Call Center
🚀 Rozwój narzędzi raportowych do śledzenia wskaźników KPI
🚀 Koordynacja realizacji planowanych kampanii na podstawie dostępnych zasobów w celu maksymalizacji wyników
🚀 Mierzenie efektywności KPI handlowców biorących udział w kampaniach
🚀 Analiza danych, przygotowanie raportów i prezentacji wraz z rekomendacjami
🚀 Ścisła współpraca z działem sprzedażowych/CRM/Analityków
Wymagania:
👍 Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
👍 Znajomość programów MS Office, w szczególności znajomość programu Excel
👍 Samodzielność i dobra organizacja pracy
👍 Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz analityczne
👍 Umiejętność pracy pod dużą presją czasu i zadań
👍 Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
👍 Mile widziana znajomość Power BI/Power Query / podstawy SQL
Co możemy Ci zaproponować?
👉 stabilne warunki zatrudnienia,
👉 kreatywny zespół, który sprawi ze będziesz przychodził/a do nas z przyjemnością,
👉 poczucie humoru, team spirit i dobrą atmosferą
🚀 Planowanie, definiowanie oraz optymalizacja kampanii telemarketingowych wraz z ich przygotowywaniem, w oparciu o analizę portfela potencjalnych klientów, produktów i modeli predykcyjnych
🚀 Bieżące wsparcie w realizacji kampanii telemarketingowych, w tym obsługa i nadzór nad systemem dialerowym,
🚀 Współpraca z innymi departamentami w zakresie strategii planowania nowych kampanii,
🚀 Zarządzanie strukturą ruchu przychodzącego i wychodzącego w systemach do zarządzania Call Center
🚀 Rozwój narzędzi raportowych do śledzenia wskaźników KPI
🚀 Koordynacja realizacji planowanych kampanii na podstawie dostępnych zasobów w celu maksymalizacji wyników
🚀 Mierzenie efektywności KPI handlowców biorących udział w kampaniach
🚀 Analiza danych, przygotowanie raportów i prezentacji wraz z rekomendacjami
🚀 Ścisła współpraca z działem sprzedażowych/CRM/Analityków
Wymagania:
👍 Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
👍 Znajomość programów MS Office, w szczególności znajomość programu Excel
👍 Samodzielność i dobra organizacja pracy
👍 Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz analityczne
👍 Umiejętność pracy pod dużą presją czasu i zadań
👍 Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
👍 Mile widziana znajomość Power BI/Power Query / podstawy SQL
Co możemy Ci zaproponować?
👉 stabilne warunki zatrudnienia,
👉 kreatywny zespół, który sprawi ze będziesz przychodził/a do nas z przyjemnością,
👉 poczucie humoru, team spirit i dobrą atmosferą