Specjaliści i Eksperci
Specjalista ds. Social Media
Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
🚀 współtworzenie kalendarza aktywności marketingowych,
🚀 współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju kanałów SoMe oraz ich wdrożenie,
🚀 współtworzenie i organizacja webinarów, e-booków,
🚀 tworzenie content planu z uwzględnieniem komunikacji video dla kanałów SoMe,
🚀 prowadzenie profili w Social Media ( przygotowywanie, planowanie oraz moderacja),
🚀 planowanie i zarządzenie kampaniami reklamowymi w Social Media,
🚀 odpowiednie dopasowanie treści do charakterystyki marek i wybranego kanału komunikacji,
🚀 angażowanie społeczności oraz budowanie relacji z odbiorcami,
🚀 analizowanie rynku, trendów oraz konkurencji połączone z rekomendowaniem działań i aktywności,
🚀 przygotowywanie raportów, analiza efektywności oraz proponowanie zmian, które podnoszą skuteczność prowadzonych działań.
Nasze wymagania:
👍 min. 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu,
👍 udokumentowanie doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych,
👍 praktyczna znajomość narzędzi, pojęć i trendów związanych z marketingiem internetowym,
👍 wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, public relations lub inne kierunki humanistyczne,
👍 dbałość o poprawność językową i stylistyczną oraz umiejętność klarownego i kreatywnego posługiwania się słowem pisanym,
👍 praktyczna wiedza w tworzeniu kreacji marketingowych, planowania mediów i komunikacji,
👍 bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz inicjatywa,
Mile widziane:
👍 znajomość branży finansowej,
👍 znajomość języka angielskiego oraz narzędzi analitycznych: Google Analytics.
To oferujemy:
👉 Umowę o pracę i stabilne warunki,
👉 atrakcyjny system premiowy,
👉 Stałe godziny pracy,
👉 Zgrany zespół, który lubi dzielić się wiedzą,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i wpływania na rozwój działu.
🚀 współtworzenie kalendarza aktywności marketingowych,
🚀 współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju kanałów SoMe oraz ich wdrożenie,
🚀 współtworzenie i organizacja webinarów, e-booków,
🚀 tworzenie content planu z uwzględnieniem komunikacji video dla kanałów SoMe,
🚀 prowadzenie profili w Social Media ( przygotowywanie, planowanie oraz moderacja),
🚀 planowanie i zarządzenie kampaniami reklamowymi w Social Media,
🚀 odpowiednie dopasowanie treści do charakterystyki marek i wybranego kanału komunikacji,
🚀 angażowanie społeczności oraz budowanie relacji z odbiorcami,
🚀 analizowanie rynku, trendów oraz konkurencji połączone z rekomendowaniem działań i aktywności,
🚀 przygotowywanie raportów, analiza efektywności oraz proponowanie zmian, które podnoszą skuteczność prowadzonych działań.
Nasze wymagania:
👍 min. 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu,
👍 udokumentowanie doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych,
👍 praktyczna znajomość narzędzi, pojęć i trendów związanych z marketingiem internetowym,
👍 wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, public relations lub inne kierunki humanistyczne,
👍 dbałość o poprawność językową i stylistyczną oraz umiejętność klarownego i kreatywnego posługiwania się słowem pisanym,
👍 praktyczna wiedza w tworzeniu kreacji marketingowych, planowania mediów i komunikacji,
👍 bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz inicjatywa,
Mile widziane:
👍 znajomość branży finansowej,
👍 znajomość języka angielskiego oraz narzędzi analitycznych: Google Analytics.
To oferujemy:
👉 Umowę o pracę i stabilne warunki,
👉 atrakcyjny system premiowy,
👉 Stałe godziny pracy,
👉 Zgrany zespół, który lubi dzielić się wiedzą,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i wpływania na rozwój działu.