Specjaliści i Eksperci
Specjalista ds. procesów zakupowych
Jeżeli lubisz rozwiązywać problemy i usprawniać działanie organizacji, a przy tym masz analityczne podejście do pracy, ta oferta jest dla Ciebie! Nasz zespół zajmuje się zarówno wsparciem w zarządzaniu istniejącymi procesami, jak i definiowaniem oraz optymalizacją nowych inicjatyw i projektów. Szukamy osoby kreatywnej, zorientowanej na działanie, która chętnie wdraża dobre praktyki zarządzania procesowego i dostrzega potencjał w każdej zmianie.
Twój zakres obowiązków:
🚀 Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń.
🚀 Tworzenie i udoskonalanie procedur zakupowych w firmie, rekomendowanie rozwiązań w tym zakresie.
🚀 Wdrażanie i kontrola procedur związanych z procesem zakupów.
🚀 Analizowanie rynku oraz udział w poszukiwaniu i wyborze dostawców.
🚀 Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
🚀 Analizowanie danych i tworzenie planu redukcji kosztów, optymalizacji kosztów.
🚀 Ocena aktualnych dostawców i warunków zakupu, z którymi prowadzona jest współpraca.
🚀 Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji procesów zakupowych i kosztów zakupów
🚀 Szkolenie pracowników z zakresu procedury zakupowej.
🚀 Wsparcie pozostałych Departamentów w realizowaniu zakupów
Dodatkowe:
🚀 Nadzorowanie realizacji budowy farmy fotowoltaicznej we współpracy z Departamentem Administracji i firmą zewnętrzną.
🚀 Sprzedaż samochodów flotowych.
🚀 Nadzorowanie wieloletniego planu remontu biurowca w zakresie zakupów i budżetu.
🚀 Aktualizowanie limitów zakupowych dla osób z Grupy.
🚀 Współpraca przy wdrażaniu obiegu dokumentów / faktur oraz szkolenie pracowników z tego zakresu.
🚀 Wdrażanie procesów ESG (zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu) w Grupie.
Nasze oczekiwania:
👍 Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 2 lata.
👍 Umiejętność analitycznego i procesowego myślenia.
👍 Dobra znajomość obsługi arkuszy kalkulacyjnych.
👍 Dobra organizacja pracy własnej i efektywność w realizacji celów, samodzielność i kreatywność.
Co możemy Ci zaproponować?
👉 Proste zasady – życie samo w sobie jest wystarczająco skomplikowane, dlatego w naszych działaniach kierujemy się przejrzystymi zasadami,
👉 Stawiamy na różnorodność: temperamentów, doświadczeń, metod prowadzących do celu,
👉 Poczucie humoru, team spirit i dobra atmosfera,
👉 Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku, dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców, w zimie możesz liczyć na shoty witaminowe, a latem, wiosną na koktajle owocowe,
👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze mamy prywatnego masażystę – każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy,
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów,
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczeń na życie oraz karty multisport.
lokalizacja:
Wrocław, praca stacjonarna 4 dni, praca zdalna 1 dzień
🚀 Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń.
🚀 Tworzenie i udoskonalanie procedur zakupowych w firmie, rekomendowanie rozwiązań w tym zakresie.
🚀 Wdrażanie i kontrola procedur związanych z procesem zakupów.
🚀 Analizowanie rynku oraz udział w poszukiwaniu i wyborze dostawców.
🚀 Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
🚀 Analizowanie danych i tworzenie planu redukcji kosztów, optymalizacji kosztów.
🚀 Ocena aktualnych dostawców i warunków zakupu, z którymi prowadzona jest współpraca.
🚀 Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji procesów zakupowych i kosztów zakupów
🚀 Szkolenie pracowników z zakresu procedury zakupowej.
🚀 Wsparcie pozostałych Departamentów w realizowaniu zakupów
Dodatkowe:
🚀 Nadzorowanie realizacji budowy farmy fotowoltaicznej we współpracy z Departamentem Administracji i firmą zewnętrzną.
🚀 Sprzedaż samochodów flotowych.
🚀 Nadzorowanie wieloletniego planu remontu biurowca w zakresie zakupów i budżetu.
🚀 Aktualizowanie limitów zakupowych dla osób z Grupy.
🚀 Współpraca przy wdrażaniu obiegu dokumentów / faktur oraz szkolenie pracowników z tego zakresu.
🚀 Wdrażanie procesów ESG (zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu) w Grupie.
Nasze oczekiwania:
👍 Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 2 lata.
👍 Umiejętność analitycznego i procesowego myślenia.
👍 Dobra znajomość obsługi arkuszy kalkulacyjnych.
👍 Dobra organizacja pracy własnej i efektywność w realizacji celów, samodzielność i kreatywność.
Co możemy Ci zaproponować?
👉 Proste zasady – życie samo w sobie jest wystarczająco skomplikowane, dlatego w naszych działaniach kierujemy się przejrzystymi zasadami,
👉 Stawiamy na różnorodność: temperamentów, doświadczeń, metod prowadzących do celu,
👉 Poczucie humoru, team spirit i dobra atmosfera,
👉 Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku, dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców, w zimie możesz liczyć na shoty witaminowe, a latem, wiosną na koktajle owocowe,
👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze mamy prywatnego masażystę – każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy,
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów,
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczeń na życie oraz karty multisport.
lokalizacja:
Wrocław, praca stacjonarna 4 dni, praca zdalna 1 dzień