Specjaliści i Eksperci
Specjalista ds. procesów operacyjnych
Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
🚀 Usprawnianie procesów: identyfikacja obszarów, w których można usprawnić procesy obsługi klienta i sprzedaży, wdrażanie usprawnień, mających na celu zwiększenie efektywności i poziomu retencji klienta,
🚀 Współpraca z działem Sprzedaży i aktywne zbieranie i analizowanie potrzeb,
🚀 Procesowanie/wdrażanie usprawnień procesu sprzedażowych i po sprzedażowych w tym wdrażanie automatyzacji i robotyzacji,
🚀 Współpraca przy modelowaniu i opisywaniu procesów,
🚀 Definiowania wymagań dla zespołów wykonawczych – IT, Data Science,
🚀 Testowanie wdrażanych usprawnień i weryfikowanie zakładanych rezultatów
🚀 Obsługa procesów po-sprzedażowych: np. odstąpienia,
🚀 Wsparcie zespołów sprzedażowych: wyjaśnianie spraw, kierowanie ich na właściwe ścieżki.
Wymagania:
👍 Min 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w branży finansowej,
👍 Umiejętność dostrzegania obszarów do usprawnień i modelowaniu koncepcji optymalizacji procesów,
👍 Doświadczenie w tworzeniu procesów sprzedaży i obsługi Klienta,
👍 Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
👍 Samodzielność, inicjatywa i umiejętność rozwiązywania problemów.
Co możemy Ci zaproponować?
👉Pracę zdalną raz w tygodniu,
👉 Proste zasady – życie samo w sobie jest wystarczająco skomplikowane, dlatego w naszych działaniach kierujemy się przejrzystymi zasadami,
👉 Stawiamy na różnorodność: temperamentów, doświadczeń, metod prowadzących do celu,
👉 Poczucie humoru, team spirit i dobra atmosfera,
👉 Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku, dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców, w zimie możesz liczyć na shoty witaminowe, a latem, wiosną na koktajle owocowe,
👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze mamy prywatnego masażystę – każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy,
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów,
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczeń na życie oraz karty multisport.
🚀 Usprawnianie procesów: identyfikacja obszarów, w których można usprawnić procesy obsługi klienta i sprzedaży, wdrażanie usprawnień, mających na celu zwiększenie efektywności i poziomu retencji klienta,
🚀 Współpraca z działem Sprzedaży i aktywne zbieranie i analizowanie potrzeb,
🚀 Procesowanie/wdrażanie usprawnień procesu sprzedażowych i po sprzedażowych w tym wdrażanie automatyzacji i robotyzacji,
🚀 Współpraca przy modelowaniu i opisywaniu procesów,
🚀 Definiowania wymagań dla zespołów wykonawczych – IT, Data Science,
🚀 Testowanie wdrażanych usprawnień i weryfikowanie zakładanych rezultatów
🚀 Obsługa procesów po-sprzedażowych: np. odstąpienia,
🚀 Wsparcie zespołów sprzedażowych: wyjaśnianie spraw, kierowanie ich na właściwe ścieżki.
Wymagania:
👍 Min 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w branży finansowej,
👍 Umiejętność dostrzegania obszarów do usprawnień i modelowaniu koncepcji optymalizacji procesów,
👍 Doświadczenie w tworzeniu procesów sprzedaży i obsługi Klienta,
👍 Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
👍 Samodzielność, inicjatywa i umiejętność rozwiązywania problemów.
Co możemy Ci zaproponować?
👉Pracę zdalną raz w tygodniu,
👉 Proste zasady – życie samo w sobie jest wystarczająco skomplikowane, dlatego w naszych działaniach kierujemy się przejrzystymi zasadami,
👉 Stawiamy na różnorodność: temperamentów, doświadczeń, metod prowadzących do celu,
👉 Poczucie humoru, team spirit i dobra atmosfera,
👉 Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku, dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców, w zimie możesz liczyć na shoty witaminowe, a latem, wiosną na koktajle owocowe,
👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze mamy prywatnego masażystę – każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy,
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów,
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczeń na życie oraz karty multisport.