Menedżer ds. Rozwoju Produktu i Wsparcia Sprzedaży

Od ponad 25 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Twoje przyszłe zadania:

🚀Nadzór nad procesami – procedowanie i kontrola zmian procesów związanych produktem, dbanie o ich właściwe stosowanie przez poszczególne jednostki i osoby.
🚀Zmiany parametrów produktu – wdrażanie i komunikacja zmian na poziomie procesów, dokumentów umownych oraz użytkowników.
🚀Praca nad dokumentacją – procedowanie zmian zapisów umowy i regulaminu, przeprowadzanie konsultacji prawnych i biznesowych.
🚀Koordynacja działań marketingowych – współpraca z wewnętrznym działem Marketingu, agencjami oraz optymalizacja strony internetowej.
🚀Analiza i usprawnienia - nadzór nad implementacją założeń produktowych w zespołach sprzedażowych.
🚀Wsparcie sprzedaży – bieżąca pomoc, weryfikacja i procedowanie zgłoszeń.

Czego oczekujemy?

👍Doskonałej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów.
👍Umiejętności myślenia przyczynowo – skutkowego.
👍Sumienności i zaangażowania w realizację zadań.
👍Proaktywnego podejścia i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań.
👍Komunikatywności oraz umiejętności współpracy z różnymi działami: sprzedaż, prawny, marketing oraz IT.

Co możemy Ci zaproponować?
👉Będziesz mieć realny wpływ na rozwój produktu i procesów
👉Zyskasz możliwość współpracy z różnorodnymi zespołami.
👉Rozwiniesz umiejętności w zakresie zarządzania procesami.
👉Praca hybrydowa: 3 dni biuro, 2 dni home office.
powrót