Specjaliści i Eksperci
Key Account Manager w Departamencie Klienta Strategicznego
Od ponad 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Czym będziesz się zajmować?
🚀pracą z przypisanym portfelem kluczowych klientów,
🚀dosprzedażą do stałych klientów Kaczmarski Group (stale poszerzamy nasze portfolio o nowe dopasowane do zmieniającego otoczenia produkty i usługi),
🚀pozyskiwaniem nowych klientów w ramach przypisanej specjalizacji branżowej,
🚀kwalifikacją leadów pozyskanych przez działania marketingowe,
🚀udziałem w wydarzeniach i konferencjach branżowych,
🚀dziś spotykamy się z klientami głównie stacjonarnie, jednak videokonferencje nie są nam obce!
Czego od Ciebie oczekujemy?
👍min. 4 lata doświadczenia w sprzedaży usług w B2B,
👍znajomości procesów decyzyjnych w organizacjach zatrudniających 100+ osób,
👍sprzedaży doradczo-konsultacyjnej, doświadczenia w prowadzeniu portfela klientów z grupy enterprise,
👍doświadczenia w prowadzeniu działań prospectingowych/outbound,
👍analitycznego myślenia - idealnie jeśli mierzysz swoją sprzedaż i wiesz jak wygląda Twoja konwersja,
👍 zdolności komunikacyjnych/interpersonalnych na wysokim poziomie,
👍samodzielności w zarządzaniu strumieniem napływających zadań,
👍zarządzania swoimi priorytetami przez pryzmat postawionego celu,
👍prowadzenia relacji z klientem, w tym kontraktowania kolejnych kroków z klientem,
👍aktualnego prawa jazdy kat. B – gotowości do wyjazdów służbowych.
Na pewno wyróżni Cię spośród innych:
👏 znajomość podstawowych produktów z obszaru oceny ryzyka, ubezpieczeń należności, faktoringu, zarządzania należnościami,
👏doświadczenie w sprzedaży software as a services (Saas),
👏doświadczenie w sprzedaży w modelu try&buy.
Co możemy Ci zaproponować?
👉 pracę w spółce będącej liderem rynku z szerokim uproduktowieniem i rozwiązanimi niemal w każdej branży,
👉dużą samodzielność w działaniu,
👉wygodne biuro z jednoczesnym dużym udziałem pracy zdalnej,
👉wszystkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
👉 dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport,
👉wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy,
👉 profesjonalny onboarding i wsparcie mentorskie na początku współpracy.
🚀pracą z przypisanym portfelem kluczowych klientów,
🚀dosprzedażą do stałych klientów Kaczmarski Group (stale poszerzamy nasze portfolio o nowe dopasowane do zmieniającego otoczenia produkty i usługi),
🚀pozyskiwaniem nowych klientów w ramach przypisanej specjalizacji branżowej,
🚀kwalifikacją leadów pozyskanych przez działania marketingowe,
🚀udziałem w wydarzeniach i konferencjach branżowych,
🚀dziś spotykamy się z klientami głównie stacjonarnie, jednak videokonferencje nie są nam obce!
Czego od Ciebie oczekujemy?
👍min. 4 lata doświadczenia w sprzedaży usług w B2B,
👍znajomości procesów decyzyjnych w organizacjach zatrudniających 100+ osób,
👍sprzedaży doradczo-konsultacyjnej, doświadczenia w prowadzeniu portfela klientów z grupy enterprise,
👍doświadczenia w prowadzeniu działań prospectingowych/outbound,
👍analitycznego myślenia - idealnie jeśli mierzysz swoją sprzedaż i wiesz jak wygląda Twoja konwersja,
👍 zdolności komunikacyjnych/interpersonalnych na wysokim poziomie,
👍samodzielności w zarządzaniu strumieniem napływających zadań,
👍zarządzania swoimi priorytetami przez pryzmat postawionego celu,
👍prowadzenia relacji z klientem, w tym kontraktowania kolejnych kroków z klientem,
👍aktualnego prawa jazdy kat. B – gotowości do wyjazdów służbowych.
Na pewno wyróżni Cię spośród innych:
👏 znajomość podstawowych produktów z obszaru oceny ryzyka, ubezpieczeń należności, faktoringu, zarządzania należnościami,
👏doświadczenie w sprzedaży software as a services (Saas),
👏doświadczenie w sprzedaży w modelu try&buy.
Co możemy Ci zaproponować?
👉 pracę w spółce będącej liderem rynku z szerokim uproduktowieniem i rozwiązanimi niemal w każdej branży,
👉dużą samodzielność w działaniu,
👉wygodne biuro z jednoczesnym dużym udziałem pracy zdalnej,
👉wszystkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
👉 dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport,
👉wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy,
👉 profesjonalny onboarding i wsparcie mentorskie na początku współpracy.