Management
Manager ds. współpracy z Klientami Strategicznymi
Od 30 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju.
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami.
Dołącz do nas!
Jakich zadań możesz się spodziewać?
🚀 Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów Strategicznych;
🚀 Kompleksowe poznawanie potrzeb Klienta, analiza sytuacji oraz dopasowywanie optymalnych rozwiązań w oparciu o indywidualne wymagania;
🚀 Dbanie oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z Klientami.;
🚀 Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie;
🚀 Analiza portfela Klientów i szukanie możliwości ich rozwoju;
🚀 Raportowanie wyników pracy;
🚀 Dbałość o przestrzeganie standardów działania określonych przez firmę;
🚀 Realizacji bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które:
👍 Posiadają zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności;
👍 Świetnie organizują własną pracę;
👍 Posiadają wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
👍 Bardzo dobrze opanowały znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office;
👍Zorientowane na osiąganie wyników;
👍 Są dyspozycyjne 5 dni w tygodniu.
Na pewno wyróżni Cię spośród innych:
👏 Doświadczenie na podobnym stanowisku;
👏 Wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja);
👏Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV!
Co możemy Ci zaproponować?
👉 Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
👉 Atrakcyjne wynagrodzenie;
👉 Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, wolne weekendy;
👉 Przyjazną atmosferę pracy;
👉 Przyjazną kulturę organizacyjną;
👉 Możliwość zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na polskim rynku;
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji poprzez indywidualnie dobrany proces wdrożeniowy;
👉 Możliwość rozwoju umiejętności interpersonalnych, a także negocjacji biznesowych;
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport;
👉Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy.
🚀 Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów Strategicznych;
🚀 Kompleksowe poznawanie potrzeb Klienta, analiza sytuacji oraz dopasowywanie optymalnych rozwiązań w oparciu o indywidualne wymagania;
🚀 Dbanie oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z Klientami.;
🚀 Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie;
🚀 Analiza portfela Klientów i szukanie możliwości ich rozwoju;
🚀 Raportowanie wyników pracy;
🚀 Dbałość o przestrzeganie standardów działania określonych przez firmę;
🚀 Realizacji bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które:
👍 Posiadają zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności;
👍 Świetnie organizują własną pracę;
👍 Posiadają wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
👍 Bardzo dobrze opanowały znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office;
👍Zorientowane na osiąganie wyników;
👍 Są dyspozycyjne 5 dni w tygodniu.
Na pewno wyróżni Cię spośród innych:
👏 Doświadczenie na podobnym stanowisku;
👏 Wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja);
👏Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV!
Co możemy Ci zaproponować?
👉 Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
👉 Atrakcyjne wynagrodzenie;
👉 Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, wolne weekendy;
👉 Przyjazną atmosferę pracy;
👉 Przyjazną kulturę organizacyjną;
👉 Możliwość zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na polskim rynku;
👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji poprzez indywidualnie dobrany proces wdrożeniowy;
👉 Możliwość rozwoju umiejętności interpersonalnych, a także negocjacji biznesowych;
👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport;
👉Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy.