Kierownik ds. e-marketingu

Od ponad 30 lat kreujemy oraz rozwijamy rzeczywistość biznesową w Polsce. Rosnące grono klientów stawia przed nami kolejne wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza zupełnie nowe miejsca pracy.
Twój zakres obowiązków:

🚀 Zarządzanie zespołem e-marketingu;

🚀 Wsparcie Twoich pracowników w codziennych zadaniach – planowanie i organizowanie pracy;

🚀 Nadzór nad przygotowywaniem strategii kampanii Google Ads;

🚀 Realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Ads;

🚀 Przygotowywanie rekomendacji dotyczących podniesienia efektywności działań performance marketingowych;

🚀 Nadzór nad raportowaniem i analizą ruchu z kampanii reklamowych w zakresie efektywności oraz jakości;

🚀 Planowanie oraz nadzorowania budżetu kampanii performance;

🚀 Nadzór nad konfigurowaniem narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager na wskazanych stronach internetowych;

🚀 Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów;

🚀 Śledzenie rozwiązań technologicznych i trendów rynkowych z obszarów: digital, e-commerce, SEO, PPC oraz opracowywania rekomendacji wdrożeniowych.


Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które:

👍 Posiadają minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika ds. e-marketingu lub zbliżonym;

👍 Skutecznie realizowały kampanie 360 – posiadają umiejętności oceny media planów, ich wpływu na działania online, wpływu na leadowanie, wpływu na sprzedaż;

👍 Posiadają rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, komunikacyjne i zarządcze;

Znają narzędzia Google Analytics oraz GTM oraz wykorzystywały je w swojej pracy;

👍 Umiejętnie planują kampanie adsowe – tak, aby skutecznie docierać do obranej grupy docelowej;

👍 Świetnie znają Excela i dobrze odnajdują się w zadaniach analitycznych;

👍 Interesują się szeroko pojętym digital marketingiem i chętnie poszerzają wiedzę w tym obszarze;

👍 Świetnie organizują czas pracy - swój i swojego Zespołu;

👍 Cechuje samodzielność i dojrzałość biznesowa;


*Na pewno wyróżni Cię spośród innych:

👏 Doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze B2B;

👏 Doświadczenie w obsłudze systemów reklamowych, takich jak: Microsoft Advertising, LinkedIn, Meta;

👏 Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - programmatic, marketing automation;

👏 Case study lub bardzo dobre wyniki kampanii, którymi możesz się pochwalić;



Co możemy Ci zaproponować?

👉 Proste zasady – życie samo w sobie jest wystarczająco skomplikowane, dlatego w naszych działaniach kierujemy się przejrzystymi zasadami;

👉 Decyzję odnośnie formy współpracy – zostawiamy Tobie;

👉 Stawiamy na różnorodność: temperamentów, doświadczeń, metod prowadzących do celu;

👉 Poczucie humoru, team spirit i dobra atmosfera

👉 Wiemy, że poranki potrafią być trudne niezależnie od pory roku, dlatego w naszym firmowym bistro znajdziesz we wtorki darmowe śniadania, a w środy zadbamy o Twoją dzienną porcję owoców, w zimie możesz liczyć na shoty witaminowe, a latem, wiosną na koktajle owocowe 😊

👉 W naszym firmowym DNA zdrowie i pomoc są najważniejsze mamy prywatnego masażystę – każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy;

👉 Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

👉 Udział w nieszablonowych i innowacyjnych projektach dla spółek z grupy Kaczmarski

👉 Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów

👉 Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport.
powrót