Nasze marki liderami jakości obsługi klienta
Raport Customer Service Gazety Finansowej wyróżnia firmy, które wytyczają nowe standardy obsługi klienta, pokazują, jak zbudować trwałe relacje z klientami oraz udowadniają, że zaawansowane technologie i ludzkie podejście mogą tworzyć idealne połączenie. Miło nam poinformować, że w tym gronie znalazły się również nasze marki – Krajowy Rejestr Długów, NFG i Kaczmarski Group. Zostały one odznaczone prestiżowym tytułem "Lider Jakości Obsługi Klienta".
Krajowy Rejestr Długów, NFG i Kaczmarski Group nie tylko stawiają klienta w centrum swoich działań, ale również z powodzeniem łączą empatię z nowoczesnymi technologiami oraz nieustannie inwestują w rozwój kompetencji pracowników odpowiedzialnych za jakość obsługi.
Każda z naszych marek wyróżnia się wyjątkowym podejściem, buduje trwałe relacje z klientami, odpowiada na ich potrzeby i wyznacza nowe standardy w tym zakresie.
Obsługa klienta to dla nas priorytet, a pomagają nam w tym również nowoczesne rozwiązania, takie jak: machine learning, chatboty, aplikacje mobilne czy analiza danych w czasie rzeczywistym.
Redakcja Gazety Finansowej doceniła komplementarność naszych działań związanych z obsługą klienta: od sprawnej współpracy między departamentami, po łączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznymi z innowacyjnymi narzędziami.
Dziękujemy za to wyróżnienie i działamy dalej!
powrótKażda z naszych marek wyróżnia się wyjątkowym podejściem, buduje trwałe relacje z klientami, odpowiada na ich potrzeby i wyznacza nowe standardy w tym zakresie.
Obsługa klienta to dla nas priorytet, a pomagają nam w tym również nowoczesne rozwiązania, takie jak: machine learning, chatboty, aplikacje mobilne czy analiza danych w czasie rzeczywistym.
Redakcja Gazety Finansowej doceniła komplementarność naszych działań związanych z obsługą klienta: od sprawnej współpracy między departamentami, po łączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznymi z innowacyjnymi narzędziami.
Dziękujemy za to wyróżnienie i działamy dalej!
