Monitoring należności „Najlepszym Produktem dla MŚP”
Usługa monitoringu należności Kaczmarski Inkasso została doceniona przez Gazetę Finansową i znalazła się w zestawieniu Turbiny Polskiej Gospodarki 2022 - Najlepsze Produkty dla MŚP.
Turbiny Polskiej Gospodarki - Najlepsze Produkty dla MŚP to raport prezentowany dwa razy w roku na łamach Gazety Finansowej. Podsumowuje on wyniki finansowe spółek z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz prezentuje rozwiązania, które przyczyniają się do usprawnienia funkcjonowania firm z tego segmentu.
W aktualnej, wiosennej, edycji redakcja nagrodziła nasz monitoring należności. Usługa nadzoruje spłatę zobowiązań i minimalizuje opóźnienia w płatnościach kontrahentów. Główne czynności podejmowane w ramach monitoringu to ustalenie przyczyny opóźnienia, doprowadzenie do terminowego regulowania należności oraz przypominanie o zbliżających się datach płatności. Istotnym elementem jest również bieżąca aktualizacja salda dłużnika, dzięki której sprawy uregulowane są zamykane natychmiast. Wszystkie stosowane narzędzia mają w łagodny sposób poinformować kontrahenta o zbliżającym się terminie płatności lub jego upływie. Zazwyczaj zawierają przypomnienie o konieczności zapłaty, numer konta, na który ma ona zostać uiszczona i ewentualnie, w razie zastrzeżeń, prośbę o kontakt. Najpopularniejsze formy sygnalizowania konieczności spłaty zobowiązania to kontakt telefoniczny, wiadomości tekstowe, wiadomości głosowe oraz pisemne monity. Monitoring należności spełnia jedną z podstawowych funkcji prewencyjnych. Dzięki niemu klient może zidentyfikować niesolidnego kontrahenta, a tym samym zabezpieczyć się przed ryzykiem poniesienia strat finansowych.
Usługa Kaczmarski Inkasso wyróżnia się możliwością stworzenia indywidualnego procesu monitoringu należności dla poszczególnych klientów.
powrótW aktualnej, wiosennej, edycji redakcja nagrodziła nasz monitoring należności. Usługa nadzoruje spłatę zobowiązań i minimalizuje opóźnienia w płatnościach kontrahentów. Główne czynności podejmowane w ramach monitoringu to ustalenie przyczyny opóźnienia, doprowadzenie do terminowego regulowania należności oraz przypominanie o zbliżających się datach płatności. Istotnym elementem jest również bieżąca aktualizacja salda dłużnika, dzięki której sprawy uregulowane są zamykane natychmiast. Wszystkie stosowane narzędzia mają w łagodny sposób poinformować kontrahenta o zbliżającym się terminie płatności lub jego upływie. Zazwyczaj zawierają przypomnienie o konieczności zapłaty, numer konta, na który ma ona zostać uiszczona i ewentualnie, w razie zastrzeżeń, prośbę o kontakt. Najpopularniejsze formy sygnalizowania konieczności spłaty zobowiązania to kontakt telefoniczny, wiadomości tekstowe, wiadomości głosowe oraz pisemne monity. Monitoring należności spełnia jedną z podstawowych funkcji prewencyjnych. Dzięki niemu klient może zidentyfikować niesolidnego kontrahenta, a tym samym zabezpieczyć się przed ryzykiem poniesienia strat finansowych.
Usługa Kaczmarski Inkasso wyróżnia się możliwością stworzenia indywidualnego procesu monitoringu należności dla poszczególnych klientów.