Misja, wizja i wartości Kaczmarski Group – nowe otwarcie
Zapewnić bezpieczeństwo finansowe podmiotów gospodarczych i konsumentów – tak brzmi nowa misja naszej firmy. - Sens jej tworzenia doskonale odzwierciedlają słowa rzymskiego poety i filozofa Seneki „Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry”. Dlatego zrewidowaliśmy nasze dotychczasowe spojrzenie na biznes i wypracowaliśmy świeże założenia, na bazie których powstała misja, wizja i wartości – mówi Martin Kaczmarski, prezes Kaczmarski Group.
Prowadząc biznes, trzeba zdawać sobie sprawę z roli, jaką pełni otoczenie, które ma decydujący wpływ na to, czy firma odniesie sukces. Składają się na nie zarówno partnerzy, klienci indywidualni, instytucje nadzorujące, ale także pracownicy, społeczność lokalna i konkurencja. Klarowna misja i wizja firmy oraz odpowiednio przygotowana strategia sprawiają, że kierunek rozwoju przedsiębiorstwa jest spójny, a do tego czytelny na zewnątrz i wewnątrz.
- Jako Kaczmarski Group chcemy pozyskać jak najwięcej klientów, niezależnie kim są, poprzez najlepsze produkty. Jest to możliwe dzięki dbaniu o efektywność biznesu oraz jakość zarządzania projektami – wyjaśnia Martin Kaczmarski.
Jasno sprecyzowana misja i wizja korzystnie wpływają nie tylko na sposób, w jaki jest postrzegane przedsiębiorstwo, ale również na jakość zarządzania. Ułatwia to określenie zadań oraz wyznaczanie kierunków rozwoju. Pracownicy, którzy je znają, mocniej identyfikują się z celami, jakie obrało przedsiębiorstwo, a tym samym efektywniej realizują powierzone zadania.
powrót- Jako Kaczmarski Group chcemy pozyskać jak najwięcej klientów, niezależnie kim są, poprzez najlepsze produkty. Jest to możliwe dzięki dbaniu o efektywność biznesu oraz jakość zarządzania projektami – wyjaśnia Martin Kaczmarski.
Jasno sprecyzowana misja i wizja korzystnie wpływają nie tylko na sposób, w jaki jest postrzegane przedsiębiorstwo, ale również na jakość zarządzania. Ułatwia to określenie zadań oraz wyznaczanie kierunków rozwoju. Pracownicy, którzy je znają, mocniej identyfikują się z celami, jakie obrało przedsiębiorstwo, a tym samym efektywniej realizują powierzone zadania.